Jaarverslag

De administratieve organisatie van de Ineke Feitz-Stichting (IFS) wordt in eigen beheer gevoerd en is een verantwoordelijkheid van het gehele Bestuur.

Onder verantwoordelijkheid van het Bestuur van IFS wordt elk jaar een jaarrekening over het afgelopen jaar opgesteld.

Het kantoor Nieuwint & Van Beek Accountants (verkort: N&VB) gevestigd te Amsterdam is de accountant van IFS.

Het kantoor N&VB heeft wat betreft het opstellen van de jaarrekening geen controleopdracht maar een samenstellingsopdracht.

De bestuurders van IFS kunnen niet over het vermogen van IFS beschikken alsof het hun eigen vermogen is. Het bestuur en beleid van IFS betreft een verantwoordelijkheid van het gehele Bestuur.

Het ingevulde standaardformulier voor vermogensfondsen in het kader van de ANBI-rangschikking kunt u hieronder vinden.

Fonds voor ondersteuning in zorg en onderwijs aan
    gehandicapte en kwetsbare kinderen waar ook ter wereld.

3506 GD Utrecht